søndag den 8. januar 2012

Uforglemmelige minder

Så er den her - den helt Nye VW Beetle (som ses i hvid i baggrungen).
Den er så utrolig fin og kan lige se mig selv køre i den.. :) 

Er jeg den heldige vinder i LOTTO på onsdag af de mange mange mange millioner, så står jeg ude foran VW bil forhandler torsdag morgen og bestiller den. 

I anledningen af at den nye Beetle er lanceret, har VW i Aabenraa lavet en udstilling med den første VW Bobbel, som ses på billedet i guld. Den er på sort nummerplade og er som helt ny. Det er ren nostalgi. Derudover er der mange uforglemmelige minder indblandet med denne bil og mig. Den har været min morfars og og jeg har siddet på bagsædet i denne adskillige gannge. - Så er gevinsten tilstrækkelig stor, ja så vil jeg forhandle bilen tilbage :)  
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar