lørdag den 7. januar 2012

Blomkålssuppe med chili

Lene Hanssons bog - sund og slank på 8 uger.

bogen har så lagt på hylden længe og luret på mig.. ja den nærmest skriger, om at komme i brug.
Men ens dårlige samvittighed gør, at man bliver ved med at dreje hovedet den anden vej, som havde jeg aldrig opdaget at den var der.

Nå men i brug skulle den jo så i dag, lørdag, vill jeg igang og afprøve den første opskrift fra boden.

Blomkålssuppe med chili. Lækkert lyder det, men det bliver det så også kun ved...

for da jeg omsider er færdig med suppen og blenderen er slukket og den skal smages er jeg ved at falde bagover.

Den var så tyk som grød og smagte af absoulut intet selvom den var blevet tilføjet, chili, citron og meget andet godt.. Den havnede direkte i vasken og blev skyllet ud. - hvis det er hvad Lene Hanson kalder for "Sund og slank på 8 uger" - ja så må hun gerne have det for sig selv..

Nu vil jeg snakke med nogle eksperter på området - kokkene i kantinen på arbejdet. for hvis der er nogen der kan lave blomkålssuppe, ja så er det dem..

Jeg har endnu ikke opgivet håbet, det skal nok lykkedes, bare med den helt rgtige opskrift..

Har du et fif til hvordan du evt. gør, så skriv det endelig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar