søndag den 3. juli 2011

Sculpture By The Sea

I går lørdag var  var jeg på en 2 timer lang gåtur langs vandet i Århus. Jeg var nede og se på udstillingen "Sculpture by the sea". Der var rigtig mange mennesker.

Nogle af skulpturerne var mere interessante end andre, men det skulle da helt sikkert opleves.
Turen startede ved Marselisborg lystbådehavn og endte ude ved Ballehage.

Udstillingen kunne opleves fra stranden eller fra en båd. - Jeg har oplevet den fra land, hvilket jeg mener man får mest ud af. Det kan selvfølgelig kombineres, hvis ikke man har fået nok af turen på land. Jeg fik dog nok efter min MEGET lange tur.. :-)  - det regnede heldigvis ikke..

Her kommer der lidt billeder fra udstillingen. - ENJOY :-)


 
Stol af sten samt "bro"
  

  
Den røde "tisse trængende" mand

















Tårne af glas

 
 


Kamel


Hårdt arbejdene mænd

Persontæller for udstillingen




Fantasi figur på stranden
To abstrakte figurer

Huset hvor det regner




En STOR skrue

STOR strandstol


Ingen kommentarer:

Send en kommentar